reklama

Kam sa podeli tutorials.cz??

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dnes mi moja RSS čítačka vyhlásila chybu pri jednom z mojich obľúbených feedov - http://tutorials.cz - stráknke venovanej Photoshopu, grafike a tak vôbec. Skúšal som naťukať adresu do browsera, ale stránka ktorá sa otvorí je ich webhosting.
Na stránke sa nedávno udialo dosť zmien (k lepšiemu) - bol zmenený celkový design stránok, upravené niektoré technické nedokonalosti. Skvalitnili sa tutorialy. Preto celkom nerozumiem čo sa mohlo stať. Žeby ďalšie vylepšenia?? Pevne verím. Väčšinou však všetky plánované odstávky boli oznámené, tak fakt neviem čo sa mohlo stať.
Zároveň chcem ľuďom z tutorials.cz (nebudem menovať, lebo by som aj tak nevymenoval všetkých) vyjadriť obdiv, že tutorials.cz dotiahli až tam kde je dnes (resp. kde bola včera) a dúfam že ešte nepovedali posledné slovo.
Toť vše čo som mal na srdci...


Update:
dnes ráno som zistil, že tutorials.cz opäť fungujú. Našiel som tam aj článok vysvetľujúci, že kôli nespokojnosti z doterajším sa rozhodli pre nový hosting.

Martin Harvan

Martin Harvan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne student VS...Práve počúvam... Zoznam autorových rubrík:  GNU/LinuxGrafikaHudbaSúkromnéNezaradenépoviedky

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu