reklama

Vyťaženosť

V poslednej dobe som dosť zanedbával svoj (rozumej tento) blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dôvodov je viacero. Ale všetky by sa dali zhrnúť pod spoločný nadpis VYŤAŽENOSŤ.
Škola už síce skončila, ale aj tak je času málo. Musím sa pochváliť že skúšky mám všetky. Známkami sa chváliť nebudem, ale podstatné je že ich mám...
Nuž a od skončenia školy som sa pustil do vecí na ktoré som cez skúškové nemal čas. V prvom rade musím spomenúť moje príspevky na http://tutorials.cz , kde som sa medzičasom stal stabilným členom tímu adminov...
Takisto musím spomenúť aj vyťaženosť oddychovaním. Ale nesťažujem sa. "Tohle léto já beru," škerí sa z obrazovky istý milionár, a mne nezostáva len s ním súhlasiť...

Martin Harvan

Martin Harvan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne student VS...Práve počúvam... Zoznam autorových rubrík:  GNU/LinuxGrafikaHudbaSúkromnéNezaradenépoviedky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu